razziel93 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 kan man få ho-oh på silver utan att linka över den isåfall hur :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Ja, kolla på www.serebii.net, Fel *forum* !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 vad f*n snackar du om med fel forum alla säger imot dig kan någon svara mig riktigt istället för att ge mig en sida. jag vill ju ha savr inte en sida som jag ska leta svaret på pls svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 ja det kan man ! om du har guld kan du fånga direkt men om du har silver måste du få tag i rainbow wing i brocks stad! men du behöver gå tin tower och gå igenom hela labyrinten och de e svårt att förklara det men pröva själv! men om du kommit till honom sen ska du som bäst ha en hypnos pokemon och gö så att han sover och slå lite på honom och fånga han med en ultra boll! spara helst master bollen om du e smart till hundarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg