Cs-alex Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Asså kolla när jag gick in igår på cs så när jag gick in på options där man valde skärm så råka jag ta fel så mitt cs förstördes och när man går in så är det bara mörk :( jag har avinstallert steam och cs men det har sparats på mitt account Och om jag köper cs igen och gör nytt account kommer det funka var ledsen igår pga det :( Redigerat 1 Maj 2006 av Cs-alex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Asså kolla när jag gick in igår på cs så när jag gick in på options där man valde skärm så råka jag ta fel så mitt cs förstördes och när man går in så är det bara mörk :( jag har avinstallert steam och cs men det har sparats på mitt account Och om jag köper cs igen och gör nytt account och sånt kommer det funka var ledsen igår pga det :( det ända du kan göra är att duu ska installera om dina video drivrutiner eller ljud sen ska du ta bort hela counter-strike mappen i steamapps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) lol hur ska jag kunna göra det när jag går in på cs så är det mörkt, och hur gör jag det ?? Man kan inte ens ta bort counter-strike från steamapps ffs Redigerat 1 Maj 2006 av Cs-alex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 försök ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 gick ej :S vet ej hur jag ska kunna ändra inställningar när man inte ser spelet när man spela hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 lol hur ska jag kunna göra det när jag går in på cs så är det mörkt, och hur gör jag det ?? Man kan inte ens ta bort counter-strike från steamapps ffs Du kan ta bort filerna om du stänger av hela STEAM innan du försöker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jamen efter jag tagit bort och inte startat steam så när jag tagit bort så kommer det upp direkt när jag loggar in på steam wtf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 men avinstallera steam o sen installera det igen sen, att det ska vi så svårt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 jo jag har gjort det men asså du vet jag har 27'' tv som jag spelar på och jag tog 634x800 på cs så det syns inte och har avinstallerat cs och steam flera ggr !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 testa med en vanlig skärm då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 testa med en vanlig skärm då Du jag tror inte det :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 testa med en vanlig skärm då men för f*n, byt skärm till en vanlig, och om cs funkar, ändra inställningarna.. byt skärm igen o spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg