RMH11 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 hur gör man en Burnout donut? alltså en 360 med bilen eller mc´n? man ska göra det på nått spec övningställe där man ställer sig framför en tv för att börja övningen... jag kan slira och stå still, men inte runt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Har du inte fått information & demonstration när du innan du ska börja ? Redigerat 1 Maj 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMH11 Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Har du inte fått information & demonstration när du innan du ska börja ? ingen demonstration.. informationen är, tryck W & S (bak & fram) men då står jag still å slirar bara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Men ska du inte heller trycka på X för att gasa ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMH11 Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Men ska du inte heller trycka på X för att gasa ? nä W gasar jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Har du det på PC? Jag har det på PC och jag håller bara in typ W och S och svänger åt antingen höger ir vänster.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMH11 Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Har du det på PC? Jag har det på PC och jag håller bara in typ W och S och svänger åt antingen höger ir vänster.... jag har d på pc ja.. jag har testat att svänga samtidigt, men d går inte.. :( sjukt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Hehe, jag trodde att detta var Ps2. ;> Men kan man ställa in tangetbords knapparna själva till Gta, om du förstår vad jag menar? Redigerat 2 Maj 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Hehe, jag trodde att detta var Ps2. ;> Men kan man ställa in tangetbords knapparna själva till Gta, om du förstår vad jag menar? Ja ohh ja, visst kan man ställa om kontrollerna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Men då kan det väl bero på det ? Ta och titta om du ställt om kontrollerna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Gasa, Bromsa, Sväng alla knappar samtidigt så börjar bilen/mc:n att snurra långsamt senare lite sanbbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg