Gäst newnameguy Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag har en hårdisk på 120gigabyte. Har delat upp den i 2 prationer eller vad det nu kallas, men nu får jag ont om plats på den lilla. Går det att göra partionen större och den andra mindre UTAN att formatera om allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 in till start sen alla program tillbehör systemverktyg! sen ta diskrensaren och det står vilklen du vill att du ska rensa i ! sen välj alla rutor som kommer upp sen! sen bara vänta och du har frigort lite i alla fall! et annat sät ! in i internet sen värktyg! internet instälningar ! ta bort cookies och filer bå filer och offline filer sen rensa adresser från internet! de va dom två i alla fall! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag har en hårdisk på 120gigabyte. Har delat upp den i 2 prationer eller vad det nu kallas, men nu får jag ont om plats på den lilla. Går det att göra partionen större och den andra mindre UTAN att formatera om allt? Nää, det går inte, du får flytta allting från den lilla disken till den stora och sen formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tommya11 Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag har en hårdisk på 120gigabyte. Har delat upp den i 2 prationer eller vad det nu kallas, men nu får jag ont om plats på den lilla. Går det att göra partionen större och den andra mindre UTAN att formatera om allt? nej det går inte du får brena ut det du ska ha kvar och sedan formatera den synd men sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.