murre_cool Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 i GTA vice city vet ja inte vart man får motorsågen? vet ni vart den finns? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Du kan köpa den i en verktygsaffär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 när jag var hem till min kompis då hittade jag en motorsåg i ett hus i ett litet rum :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murre_cool Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 när jag var hem till min kompis då hittade jag en motorsåg i ett hus i ett litet rum :cool: men vart? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 de var ett gult hus :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) köp den i verktygs affären.cs äger Redigerat 4 Maj 2006 av TEAM AMERICA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 i verktygs affären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Vart ligger den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 kolla på kartan den är utmärkt med en hammare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg