Danne_Hawk Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Hej! Jag har blivit en vampyr i The Elder Scrolls IV Oblivion Vet ni om det är bra!??? Kan man bota det i så fall hur?? Om man inte suger blod kommer det hända nått då?? Vadå? Kan man förvandlas till nån slags monstervampyr??? Tacksam för svar! :D Redigerat 2 Maj 2006 av Danne_Hawk Citera
Gäst Tour Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 beror ju på om du tycker det är bra så är det ju bra men personligen tycker jag det är lite halv jobbigt att vara vampyr. man botar det genom att ta ett cure eller göra en quest. om man inte suger blod skadas man av solskenet. Citera
Eldir Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 man blir la vampyr i darkbroderhood? jag är vampyr men fattar inget :s ps jag sa till han som frågar sedan hände det inget spec för mig iallafall Citera
Trasheye Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 e så ¤%&""(/# jobbigt och tröl att bara köra i mörker...men det questen man måste göra är ¤%&/)()#"#)"(#"=)#(")=... Citera
Oden Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Det är bara att bita folk när de ligger och sover, då kan du gå ut i solen igen. Cure questet är rätt jobbigt dock, gjorde det. Citera
Eldir Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 hur får man tag i cure questet då ? och hur biter man ? Citera
Oden Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Fråga runt bara. Finns en greve nere i söder nånstans, kommer inte ihåg, som har en fru som har problem med vampyrism. Han kommer ge dig den information du behöver. Tar dock väääldigt långt tid att göra det där questet. Citera
Logiteck Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 Fråga runt bara. Finns en greve nere i söder nånstans, kommer inte ihåg, som har en fru som har problem med vampyrism. Han kommer ge dig den information du behöver. Tar dock väääldigt långt tid att göra det där questet. Men man ska ju hitta ngt till honom. Lr skulle man gå till en häxa som man skulle ge saker till. Iaf så ska man ju hämta 5st ngt. Vet inte vad det är bara, snälla, vet du vad det är? Citera
No_name_n00b Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Skrivet 28 Juni 2006 Att vara vampyr e asdåligt.. bli av me det och gör det aldrig igen, det enda som händere typ att man inte kan köra i solen.. asdåligt gör genast cure questen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.