Nittionio Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 När jag och min brorsa ska spela Star was Battlefront 2 så när vi skulle spela multiplayer/Splitsreen så gick det inte. Den var genomsynlig. Vi kollade nästan allt. Snälla kan ingen säga vad det är för fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag trodde att man bara kunde spela de multiplayer online... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Det kanske är tv:n som det är fel på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Det är Xbox du frågar om. Xbox är inget annat än ett fel med bra grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Kolla om det är några repor på skivan eller något. Det är oftast det som är felet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 När jag och min brorsa ska spela Star was Battlefront 2 så när vi skulle spela multiplayer/Splitsreen så gick det inte. Den var genomsynlig. Vi kollade nästan allt. Snälla kan ingen säga vad det är för fel. ni kan kolla så att kontrollerna sitter i ordentligt det har hänt flera gånger för mig att min ena kontroll glapar lite men jag bara trycker in den lite så fungerar det igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 det kan vara damm i xboxet sj har jag 360 det blir alldrig bugg i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag har hört att xbox 360 är jätte ömtåligt och att det förstör alla spelskivorna. Är det bara skit snack eller är det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Hur ser det ut om den är "genomsynlig" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stickmaster Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det är damn i den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Är det inte splitscreen man ska trycka på..?? Om man trycker på Multiplayer så kommer man väl till två rutor med Xbox - Live eller nåt sånt tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg