Delta_Force Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 HejsaN! Jag undrar om nån kan ge mig ett tips hur man ska vara när man är tillsammans med en tjej. Asså man ska ju va snäll och sånt. Men när man är med en tjej man gillar blir man helt cp.. Man tappar bort orden, man kan rodna oftare.. Så har någon nått tips till mig och alla andra som säkert undrar hur man ska göra? Eller om man gillar en tjej och kanske vill bli ihop med henne.. Hur sk man göra då, ska man bara säga det eller t. ex. va extra snäll och säga saker som hon gillar? Jag är inte så bra på detta när man är ihop med någon.. Så kanske nån erfaren kanske kunde ge mig några bra råd så skulle jag bli överlycklig.! men speciellt är det hur man ska vara när man är med en tjej, som sagt blir allt konstigt och man kanske säger fel saker och inte kommer på ord.. Så så gör man kanske nån sak som tjejen ogillar.. Och hon kanske tappar respekten helt. :( inte för det har hänt. men ändå. Så snäälla, ge tips.. :) // En frågvis pöjk.. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Var dig själv? Om du är elak, så får de veta det och om du är snäll så får de veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Det där med att du tappar orden, innan du skall träffa henne så kan du tänka ut bra grejer att tala om så slipper du stå där och säga "eeeh, ööömh, eemh..... " Fast tänk inte för mycket. Då låter det bara inövat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delta_Force Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 (redigerat) jao, det ni säger kan vara bra att veta.. Men erkänn, det är lite knepigt vad man ska göra när man är med en tjej.. iaf för mig.. som sagt: man tappar bort ord, kommer inte på nått att prata om, gör saker för man är desperat för att prata så man inte tråkar ut tjejen som oftast slutar i katastrof! :P Men finns det fler som ger förslag.. Skulle vara jätte kul om många svara.. :) och helst inte " var dig själv" . det är ju det som är svårt.. :P Redigerat 3 Maj 2006 av Delta_Force Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Nej, gör som du gör när du är med dina killkimpisar. Se tjejen som en bra vän, och till en bra vän står du väl inte och stammar? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 (redigerat) jao, det ni säger kan vara bra att veta.. Men erkänn, det är lite knepigt vad man ska göra när man är med en tjej.. iaf för mig.. som sagt: man tappar bort ord, kommer inte på nått att prata om, gör saker för man är desperat för att prata så man inte tråkar ut tjejen som oftast slutar i katastrof! :P Men finns det fler som ger förslag.. Skulle vara jätte kul om många svara.. :) och helst inte " var dig själv" . det är ju det som är svårt.. :P Förlåt att jag lägger mig i, men det är väl inte så svårt? Redigerat 3 Maj 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Berätta vad du känner så blir det lättare ^^ Tycker jag iaf:P MEn jag e ju lite annorlunda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Polare före äktenskap grabben. :) Så skall det vara. Bli go vän med din klasskamrat eller vem f*n det är du talar om nu. Använd dig själv och bara flabba. Brukar jag mest göra med 5 styckena andra tjejer i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Eftersom hon gillar dig (annars skulle hon väl inte vara tillsammans med dig) så ska du vara som du alltid varit, inte byta stil bara för att du har en tjej. Hon gillar ju dig som du är, så var som du är och inte som någon annan person som "hjälper" dig med det här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Öhh... Han kanske inte är det, han ställde ju en massa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) fortsätt i samma stil. Hon måste ju gilla dig eftersom hon svarade ja när du frågade chans eller vice versa. Hon kunde ha sagt nej men gjorde det inte, vilket betyder att hon är med dig för att hon gillar det. edit: såg inte att ni inte var ihop. som rowyn sa, bli bra kompis med henne först. lycka till hursomhelst. Redigerat 4 Maj 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Jag har inte haft någon och kommer inte ha en. Men jag ska fråga min kompis han har haft 16 tjejer. Redigerat 6 Maj 2006 av rawand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.