Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 :angry: HELP ME!! när jag går ut på internet (jag har bredband) så stannar internettet HELT om ja typ bara rör musen! och den stannar ofta om man trycker på ikoner/länker och sånt.. den liksom stannar men den säger att d e igång! men d händer (såklart) att d står att internet svarar inte! HJÄLP!! f*n TA INTERNET FEL!!!! :angry: Citera
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Låt bli och gå in på internet så löser sig allt. Men hur kunde du skriva det om ditt internet inte funkar? Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 tja d va typ ett under att ja lyckades komma in.. :rolleyes: Citera
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Okej. Ja mitt internet var konstigt ända tills vi skaffa Adsl. Kul att vi kunde få det här ute i glesbygden också. Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 men fixar d här sig om ja låter bli att va på internet? d låter som ett Virus.. man e inte på internet så d inte blir fel, så e man aldrig inne, så betalar man bredbandsbolaget ca 300kr/mån Citera
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Okej men kolla med dom du köpte det av. Du kanske har för dålig data för bredband.(ganska otänkbart, men ändå) Citera
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Det e väl Internet Explorer som inte funkar.... eller vad du har för webbläsare... det kan du ladda ner på http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en sen kollar du längst åt höger och trycker på hämta/Download Citera
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Det är nog nåt fel i webläsaren eller med datorn.. kanske inställningarna. Men om du har en bra datorn är det nog webläsaren.. Citera
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Det här KANSKE funkar, gå in på webbläsaren kolla längst upp och välj Verktyg, sen väljer du Avancerat och sen nästan längst ner står det Återställ standard värden (tryck på den), jag vet inte om det går att göra så på xp! Citera
Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 mitt internet var cpet också men jag tror att det var min dator som inte klarade bredbandet :D Citera
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 §1. Kontrollera om datorn tål bredbandet §2. Installera om Bredbandet §3. Installera om Webbläsaren §4. Ring operatören §5. Emaila Microsoft :P Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 JA!!!!! :D :D :D jag hittade ett program som (typ) hette Anti-InternetHang when loading objects! :D :D SÅ NU FUNKAR INTERNET PERFECT!!!!! :D :D OBS: Förlåt för många smilies men ja e S*itGLAD!!!!! :D :D :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.