kena Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 hejhalå jag sparar i hop ti kh2 jag undrar är det en bra ide alex tycker det e bra så jag kanske köper men vad tycker ni? ( :meddum: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 om du gillar ettan ska du köpa tvåan (jag har inte spelat tvåan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Håller med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 vad är kh2 för nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Kingdom hearts 2 det tycker jag absolut. ettan är ju en klassiker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 KÖP det!! Det äger. Kingdom Hearts 2 är bäst!. spela spelen innan bara. Iaf första. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) hejhalå jag sparar i hop ti kh2 jag undrar är det en bra ide alex tycker det e bra så jag kanske köper men vad tycker ni? ( :meddum: ) det har vi ju redan bestämt ( :meddum: ) Redigerat 4 Maj 2006 av fuskaren 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kena Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 f#n ta dej alex(fuskaren 1)...kent inte dum :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Köp det om du vill ha kul. Om du vill sitta hemma och ha så tråkigt så att du kan ta livet av dig... Så kan du skippa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 ettan är ju riktigt kul så tvåan lär bli jätte bra! Bra grafik oxå, jag tkr du skall köpa det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 ettan är ju riktigt kul så tvåan lär bli jätte bra! Bra grafik oxå, jag tkr du skall köpa det ;) Ja, självklart ska han köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Det bli 499kr här i sverige när den kommer ut så kanske du ska vänta lite så bli det billigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg