Hoppa till innehåll

Är Xbox 360 Bra?


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

är xbox 360 bra eller har den bra spel oc sånt?? <_<  :)  :angry:  :unsure:  :visslar:

 

mannen vad håller du på med? allså du kan ju inte härma mig om Är xbox 360 bra! man ser själv att du vill ha FM direkt! du blir anmäld snart kan bara lova dig! jag kan säga sj att ja fick en varning genom att jag inte gjorde som man skulle allså omröstningskortet! genom det hade jag inte fuskaVIP så då fick ja en varning!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är xbox 360 bra eller har den bra spel oc sånt?? <_<  :)  :angry:  :unsure:  :visslar:

 

Japp! Det är bra...

Jag tror visserligen att ps3 och Nintendo Wii (ja, den har bytt namn från Revolution, se senaste numret av SuperPLAY, Sveriges stärsta pc-tv-spelsmagasin) kommer att vara bättre, men att Xbox360 är billigare och bättre Online (live)... Jag menar, försök KLÅ Microsoft online, nej, jag tänkte väll det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Jag menar, försök KLÅ Microsoft online, nej, jag tänkte väll det

Det måste man väl betala för? En viss maskin kommer ha gratis online-stöd och det är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det beror hur man ser på saken och är som person, är man Xbox-hatare så är det väl självklart att det är dåligt?

 

Nej men seriöst, det verkar bra och spelupplevelsen var enorm. Men det går ju en massa rykten om att den är känslig mot skakningar- och tillputtningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...