Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 skämtar om en död släkting vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 skämtar om en död släkting vad menar du jo det jag menar att jag är släkt med Bellman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Dom va faktist as bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (Bloko @ 05/02-2004 09:17:25) skämtar om en död släkting vad menar du jo det jag menar att jag är släkt med Bellman Är du?! Så du gillar inte bellman lika mycket som alla andra va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Bloko: Nu tror jag du ljuger! Bellman finns inte! Han är en påhittat figur typ för användning i skämt! :D :lol: :rolleyes: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 då vet du nog inte vem Carl Mikeal Bellman var jo han levde på 1700- talet och det var andra män som var svartsjuka på honom så de började berätta historier och att jag har fått reda på att jag är släkt med honom är för att jag har släktforskat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Men du Bloko du gillar inte Bellman vitsar lika mycket som alla andra va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 nej det kan man ju inte säga, men vist finns det dem som är roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jasså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Klart det finns och Sagan-om-ringen-mästare sluta skriva så onödiga innlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Ja, Carl Mikael Bellman var väl en känd kompositör på 1700-talet? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg