Fable lover Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag gillar tysta fyrverkerier som typ butterfly för min hund är jätte rädd fär höga ljud om den hör nån smällare eller nått så läger den sig under bordet med svansen mellan benen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 det största skälet är inte skado risken för att det finns ju fortfarande raketer men det var många som klagade när folk smällde smällare och det är typ därför det förbjöds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Många som har fått massa skador av smällare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 När förbjöd dom det? jag har inte sett det! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Några år sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag köpte jaätte mycket typ 250 raketer och 200 andra sker :) och hål på att få en raket i ansiktet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Höll också på att få raket i ansiktet, men det var två stycken. Jag ska nog köpa stora, dem är roligast.. när dem smäller på låg höjd.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vadå man kan ju köpa smällare! Alla fall i Liköping!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.