nikomas Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Jag ska skaffa ett nyt bredband till min mammas NYA DATA. (har redan ett hos min pappa)(separerade) men virusskydden på min pappas data har gåt ut och jag måste köpa nya. + Att jag måste skaffa till min mammas data innan jag får brebandet. Eller tycker ni att att jag ska nöja mig med NORTON 2004 som jag fick me datan? Kan man köpa ett ANTIviruisprogram och andvända det på båda datorena under samma kåd? behöver tips svara snabbt e ni snälla en sak till ÄR DEN NÅGON ANNAN ÄN JAG SOM ANVÄNDER Xoftspy ifall ni inte SKAFFA DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Du får nog köpa två av samma program, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 ATTANS men vilka ska jag köpa da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det finns många, vissa är gratis, sök på antivirusprogram i forumet så får du upp några sidor. Men du kan ju prova med att installera samma program på båda datorerna, men det är nog inte så lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det finns många, vissa är gratis, sök på antivirusprogram i forumet så får du upp några sidor. Men du kan ju prova med att installera samma program på båda datorerna, men det är nog inte så lagligt. hur då inte :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 det finns antivirus som är gratis. jag använder avg det funkar det gör vad det ska blockar när den behöver hämtar upgraderingar när den behöver jag rekomenderar det stark så slipper du köpa två här kommer en länk till avg: http://www.download.com/AVG-Anti-Virus-Fre...tml?tag=lst-0-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.