Genie Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 hej! Jag kan inte göra ett spel men om det finns nån som kan det så vore jag tacksam! Jag har jätte många ideér men kan inte göra ett spel! Så vill nån hjälpa mig? :unsure:
kola_king Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 Okej, på din FuskaRank ser jag att detta är ditt första inlägg. Nå, hursomhelst, du kan inte säga: "Jag kan inte göra ett spel, men jag vill det". De flesta vill nog göra ett eget spel, men kan inte. Om du inte kan så får du lära dig. Du måste iallafall kunna någonting, sen kan det vara nån liten småsak som du kan fråga om, men lär dig Gamemaker först.
Overraild Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 Om du laddar ner Game Maker, följer det med en instruktionsbok, som hjälper dig på traven.
Eric_H Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Nej använd EliteMap istället. Det är ett program som är till för att göra Pokémonspel. Jag skickar det till dej när jag har fått det av Blade_Finor. Vi ska snacka om det på MSN.
flygon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 medion, vad menar du med "Fråga en kille som heter Flygon"? jag är väl inte så bra eller?
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Jag sökte och hittade tillslut en sida där man kunde ladda ner Elitemap. Dessvärre kunde man inte ladda ner roms till det, och det går då inte att använda.
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 http://www.pikachu.cz/download/view.php?id=164 Men som sagt så går det inte att använda utan roms. Jag har försökt hitta det, men det har inte gått så bra.
Rekommendera inlägg