Newk Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 vilka spelar på Ahn´qiraj tror jag att den stavas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Jag spelade förut, har en lv 24 druid, lv 13 warrior och lv 13 hunter. Men nu så spelar jag på Stormreaver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 ok vad hetr dom? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Druiden= Druidex Hunter=Trolox Warrior= Orcax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 är horde eller ally? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 är horde eller ally? :D skulle chansa på horde med dom namnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 :angry: LODARE ochså jag är en ägande ally! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Lol? Ser du inte raserna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Horde äger allt i BG på The Maelstrom så ja håller mig på den serven. Vunnit AV 2 ggr på mindre än 2 timmar. Ena var 40vs40 och den första kanske var lite obalancerad, men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Spelade förut där, hade en hord i någon lvl :P Fast nu spelar jag bara på Stormreaver :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg