Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 var får man röda gyrados jag är inte så bra isliver men har 50 lugia det finns bara en i spelet men den finns vid sjön där man träffar lance(har jag för mig iaf) och ute i vattnet där är den röda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) sorry var vilken sjö vilken ruote Redigerat 6 Maj 2006 av rayquaza_king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag kommer inte ihåg vad staden heter men den ligger till höger om Ecruteak (stavning) staden och ovanför den staden så ska det finnas en sjö men en Röd Gyrados som simmar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 det finns inget lättare sätt att fånga en shiny! (förutom gyrados då) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Somsagt, chansen att du möter en shiny är 1 på något väldigt långt tal (X'D). Fortsätt leta vidare, när jag var pokémonfreak satt jag i 4 timmar och letade. Tror ni jag hittade något? o_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Nej xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag har tre shiny 1. tentacruel 2. pelipper 3. sandslash B) Men det tog ******* lång tid att hitta dem! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Det kan jag förstå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
micky111 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag förstår inget alls vaddå as/gs?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Bifoga inte bilder i onödan. AS/GS har inte jag heller förstått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 AR är en förkortning av Action Replay. GS är en förkortning av Game Shark. De är fuskmaskiner. Carttie: Sjön heter Lake Of Rage, och staden heter Mahogany Town. Micky111: Bifoga inte bilder i onödan. Wuah: Det är 1/8192 att man möter en Shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg