Hammmar Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Här är en vem vill bli miljonär med simpsons :D själv fick jag alla efter några försök :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag har spelat det förut men jag kunde inte den frågan med "hur mycket har maggie har scannat in i starten av varje avsnitt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 De säger det i nåt avsnitt, kommer inte ihåg vad det var dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jag fick bara 2000 poäng :) Vad menar ni med " Scannat in " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jaha lite pengar tjänade jag i hop i alla fall. Svarade fel på fråga 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 500 000 Svarade fel på näst sista frågan. Bra att man inte kunde använda livlinorna heller >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Jag håller med outside enemy det är väldigt dåligt att man inte kan använda sina 3 livlinor. Hade man kunnat göra det, hade jag lätt vunnit 1 miljon. Fusion: Du vet i kassan innnan programmet börjar så handlar alltid Marge med Maggie. Bart åker skateboard hem från skolan etc. I alla fall de scannar in priset på kassaaparaten med hjälp av streckoden på förpackningarna. Redigerat 6 Maj 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Fick 1 miljon, tyckte inte det var ett dug svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Fick 1 miljon... var inte så svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Fick 500.000 första gången och klara det andra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 500000 första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Klarade det andra gången!! Redigerat 6 Maj 2006 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.