Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Blizzey:Jag ska.Yoshi_power:Sluta spama!(Jaja det gör jag också men menmen).Medion:Det gör du också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Okej, nu slutar alla med att spamma och går direkt tillbaka till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 WTF!?!!!? i vilket spel kan man få cyndaquil??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 WTF!?!!!? i vilket spel kan man få cyndaquil??? pokemon;crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 På Emerald, såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 På Emerald, såklart. hur kan man få den i emerald??? jag har det spelet men jag har inte sett cyndaquil,totodile eller chikorita................................................... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jannjan:Ruby/Sapphire också Man måste fånga alla Hoenn - pokémon sen går man till Prof.Birtch så får man välja mellan Chikorita,Cyndaquil,Totodile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jannjan:Ruby/Sapphire också Man måste fånga alla Hoenn - pokémon sen går man till Prof.Birtch så får man välja mellan Chikorita,Cyndaquil,Totodile. FÅNGA ALLA HOEN!!!!??? *******!!!! föresten vilka pokemon är hoen??? är det dom med pikachu,snorlax,pidgey,raticate och dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Det är Kanto - pokémonen!Hoenn - pokémonen är dom som finns i Ruby/Sapphire/Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Man kan inte få de på R/S. Man måste byta över från Emerald eller Colosseum. Redigerat 18 Juni 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jo man kan visst få dom från R/S! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg