Hoppa till innehåll

Halo 2 Har Gått För Långt....

Rekommendera inlägg

• Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Ja jag vet! Men den som väntar på något gott... Ja tycker heller att dom ska släppa det då så det är riktigt bra än att släppa det halvfärdigt nu. Men det kommer troligtvis dröja ända till julhandlen 2004 innan man kan köpa det.. <_<

Skrivet

Ja jag vet! Men den som väntar på något gott... Ja tycker heller att dom ska släppa det då så det är riktigt bra än att släppa det halvfärdigt nu. Men det kommer troligtvis dröja ända till julhandlen 2004 innan man kan köpa det.. <_<

tror du?
Skrivet

Njaa Det var ju från början tänkt att det skulle komma ut till förra julen och med tanke på hur mycket dom har skjutit upp det skulle det inte förvåna mig om dom skjuter upp det lite till. Bra att dom är ärliga i alla fall

Skrivet

Njaa Det var ju från början tänkt att det skulle komma ut till förra julen och med tanke på hur mycket dom har skjutit upp det skulle det inte förvåna mig om dom skjuter upp det lite till. Bra att dom är ärliga i alla fall

Exakt :)
Gäst Spelnisse
Skrivet

känner ni varan på nåt sätt elle? :P kassler o philip_idlund asså! :)

Gäst Spelnisse
Skrivet

Ja i philip_idlunds signatur står det "min polare kassler"jag menar fall dom känner varan! :lol:

Skrivet

Japp! Men min webläsare Cp:ar lit just nu...jag citerar:3A4F6C; font-weight: bold; padding-right: 3px; text-align: right } .sub-bar { background-color: #D1DCEB; color:#3A4F6C; padding:3px; border-top:1px solid #68769A; border-bottom:1px solid #68769A; background-image: url(style_images/Shockwav-397/submenu-bg.jpg) } a:link, a:visited, a:active { color: #3A4F6C; text-decoration: none } a:hover { color: #859CBD; text-decoration: none } .titlemedium { border-top:1px solid #68769A; height:18px; border-bottom:1px solid #68769A; font-weight:bold; color: #68769A; background-image: url(style_images/Shockwav-397/tile_sub.jpg) } .maintitle { vertical-align:middle; font-weight:bold; color:#546883; background-image: url(style_images/Shockwav-397/catbg.jpg); height:28px } .maintitle a:link, a:active, a:visited { color: #546883; } .maintitle a:hover { color: #859CBD; text-decoration: none } DIV { vertical-align:middle; } .navstrip { font-weight: bold; background-color: #E5EBF3; border-top: 1px solid #68769A; border-bottom: 1px solid #68769A; height

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...