Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag vet det verkar lite knäppt... men jag ska inte tråka ut er med mina problem :) Var var vi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Var är vi? Tja :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ska se...känner ni varan på nåt sätt elle? kassler o philip_idlund asså! nej vi känner inte varann... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja där va vi! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ska se...känner ni varan på nåt sätt elle? kassler o philip_idlund asså! nej vi känner inte varann... Vi kommer bara bra överens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jepp...Ska ni köpa Halo 2? Jag vet en som ska göra det i alla fall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 A kassler sa det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jepp...Ska ni köpa Halo 2? Jag vet en som ska göra det i alla fall :) Lätt att jag ska köpa det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Har ni E3 trailern på det? Den är bävercool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag har den den e as grym!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Har ni E3 trailern på det? Den är bävercool Nej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Har du bredband så kan du alltid ladda hem den från Bungie.net ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg