Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja jag har bredband. Ska ladda ner den nu! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Du får ha en hyfsat bra dator om du ska ladda ner de på 160 meg. Upplösningen är ganska hög. Jag laddade ner den men den laggade bäver asså så jag laddade ner den på 60 meg i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Kassler kan du fixa en bra avatar te mej för 100p! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Nja jag tar 50 för avatars. Vad vill du ha på den?? Vänta du har ju inte ens 50 poäng! Har du resten på banken eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja de e ju så klart ja har på banken! :) Va jag vill ha på den hmm...e ja vet inte ta nån cool bild bara och skriv mitt namn på den! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 En masterchief? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Svara Spel_nisse! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Kan gå bra,låt det bli en överaskning! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Här är den!! Blev den bra? http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Spelnisses_copy.jpg Är inte så bra på att göra avatars men denna blev jag nöjd med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Den blev grym!!Jag skickar poäng! :DKan du bara fixa p på namnet lite så blir jag tacksam! Redigerat 4 Februari 2004 av Spelnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Gills poängen på förra diskussionforum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg