27Caramele Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 nu när jag har kommit till sotopolis city(eller vad det hette) så är gymet stängt och den där grottan står en gubbe ivägen. vad ska jag göra? väldigt tacksam för svar!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 fråga steven så får du gå in där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Du ska till Mossdeep City sen ska du surfa ner till ett Dive ställe. Där nere ska det finnas en ingång där finns Team Aquas ubåt. Använd Dive där sen ska du väcka kyrge längre in i grottan. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Det är ju på sappire.det har är emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Det jag skrev va till Emerald!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) nej för det är rayquaza man ska väcka Redigerat 6 Maj 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 JA..men man måste väcka kyrge och grodon innan. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 nä.vad har du för kostigt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) :angry: >Emerald<=Team Magma ska först väcka grodon sen ska Aqua väcka kyrge. Då strider grodon och kyrge i Sootopolis City då ska man prata med Steven så kommer man in i grottan med gubben framför. Där ska man säga till en gubbe att rayquaza finns i sky pillar sen ska man till sky pillar och väcka rayquaza!!! :angry: Redigerat 6 Maj 2006 av WILLE1995 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Ja juste ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 :angry: >Emerald<=Team Magma ska först väcka grodon sen ska Aqua väcka kyrge. Då strider grodon och kyrge i Sootopolis City då ska man prata med Steven så kommer man in i grottan med gubben framför. Där ska man säga till en gubbe att rayquaza finns i sky pillar sen ska man till sky pillar och väcka rayquaza!!! :angry: hur gör jag för att få aqua att väcka kyrge? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 När du står och kollar gör dem det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg