Hoppa till innehåll

Emerald


Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Dark_Zebra

Flyg till staden som flyter.surfa åt höger tills du ser att du kan surfa uppot.om du kommit rätt ska det finnas en grottöppning.gå in där.gå vidare.när du kommit ut är du uppe på berget.gå uppot och där är det du söker :cool:

Redigerat av Coolen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte riktigt om det är exakt samma som Sapphire men såhär går det till i alla fall:

Du måste ha Dive, sen så ute på havet så ska du ta Dive sen ska du leta efter in ingång i Havet när du har tagit Dive sen går du in där, och gå igenom hela grottan. (Attacker som behövs: Strenght, Surf, Rocksmash, och jag tror det behövs Flash, är inte säker)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

en sak bara. jag har haft sapphire och ruby förut och om man hadde ruby kunde man gå in i gråttan och fånga eller döda grudon och på sapphire så är det samma sak fast det är kyrge. och då är fågan"hur fångar man de och vilken av de fångar man?"

Redigerat av orre_best
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man börjar på pkmn Emerald så vet jag bara att man får välja mellan Red eller Blue, Och ja, om man tar Blue får man möta mot Kyogre, och om man tar Red får man möta Groundon. /Stavning)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej så är det inte! När man har klarat elit four så ska man gå till det där huset som styr vädret. När man pratar med professorn så säger han regn eller torka

och så säger han en route som grottan som antingen kyorge eller groudon finns i :student:

Redigerat av Poké Brendan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej så är det inte! När man har klarat elit four så ska man gå till det där huset som styr vädret. När man pratar med professorn så säger han regn eller torka

och så säger han en route som grottan som antingen kyorge eller groudon finns i :student:

 

vad konstigt för på ruby och sapphire så behövde man bara klara sista gymet och då kunde man bara gå in tror jag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...