Pettson3 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Jag har spelet Azurk men jag kan aldrig klara det för det är helt konstigt. Undrar ifall någon vet något vettigt fusk till det.?Jag tror inte att det är så många som har spelet men dom som har skulle väl kanske kunna skicka in ett fusk? Tacksam för svar!
Kexx3 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Alltså du vet den där killen som frågar om du vill köpa Svärd eller sköld,om du säger båda så får du båda gratis Bra va? :)
Pettson3 Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Men jag vet vem det är, men när jag köpte båda då fick jag paya för det :(
Pettson3 Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Konstigt,det funkade för mig ;) Men aktiverade du något eller vad/hur gjorde du?
Kexx3 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Nej,det har jag inget minne av,men jag hade inga pengar,man kanske inte behöver betala om man är pank
Pettson3 Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Okej, det låter logiskt. Jag hade ganska mycket pengar, eller det är ju typ som rubiner
Rekommendera inlägg