Backspace Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 När jag var hos min kompis och spela Sagan om konungens återkomst fick den något himla virus, Den segade jätte länge, Hela tiden kom det upp en "Laddar" ruta! Kan egentligen PS2 få virus? Samma hände med ett annat spel vi körde som hette "Smugglers Run"! Det hakade upp sig hela tiden när vi skulle starta det! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 man kan ju alltid hoppas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 man kan ju alltid hoppas! Ska man hoppas på att det ska komma virus? :blink: Men vet ni var man kan gå till om det fått ett virus? Jag har hört att man ska gå till Game eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Har du en sån där internet anslutning på ps2 då kan du få virus men från ett spel det tror jag inte eller så är den sönder B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuskaren Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Kanske kan det bero på att hans/Dit ps2 har nåt fel eller så är det fel på skivorna. Det har aldrig hänt mig förutom på mit ps men inte med 2an :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Man kan ALDRIG få virus på Ps2 inte ens med internetuppkoppling till den. Det är fel på Ps2:t. Lämna in det på närmaste konsoll-verkstad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Man kan väl få det om man laddar ner spel till konsollen (om det går på dåliga ps2) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Man kan väl få det om man laddar ner spel till konsollen (om det går på dåliga ps2) :P nejd et kan man inte vad jag har hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag har fått vetat en sak nu som var fel och alla ni hade fel som trodde att ni var PS2 experter! PS2:et hade blivit överhettat och det var därför men det där spelet som hette Smugglers Run är än konstigt! Så tyvärr hade alla ni fel! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag har fått vetat en sak nu som var fel och alla ni hade fel som trodde att ni var PS2 experter! PS2:et hade blivit överhettat och det var därför men det där spelet som hette Smugglers Run är än konstigt! Så tyvärr hade alla ni fel! :D ne inte jag för att jag sa inget om det hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 de e ni som spelat för mycke spelnördar!sen e de ju så att ps2 blir överhettat så jäkla snabbt de e kasst skitkonslol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 de e ni som spelat för mycke spelnördar!sen e de ju så att ps2 blir överhettat så jäkla snabbt de e kasst skitkonslol! hmmm... jag har spelat på mitt i 25 h ok jag spelade inte helatiden , men jag stängde aldrig av mitt och det vart inte överhettat så det är nog ingen skit konsoll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg