Gäst Pcplayer Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 När och var får man berserker stance? jag är aliance =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag tror det var i lv 30 man fick berserker stance. Av en quest eller något, kommer ej ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 vad kan man göra på den stancen? jag är warrior och har bara defense och attack stance! vad kan man göra på den stancen? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Man gör högre damage i Berserker men man tar även mer skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Man gör högre damage i Berserker men man tar även mer skada. lite siffror jag har läst defensive stance: damage taken 80% damage given 80% battle stance: damage given 100% damage taken 100% berserker stance: damage taken 120% damage given 120% kan det stämma tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Man gör högre damage i Berserker men man tar även mer skada. Berserk stance ger 3% högre critt chans och dmg taken 110% defensive stance: damage taken 90% damage given 90% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Man gör högre damage i Berserker men man tar även mer skada. happ jag var nära iaf, men om det är så noga så är ju även berserker stance imun mot fear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Happ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Om man kunde ha charge i berserker så skulle jag vara i berserker alltid. Fast jag håller med till attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Om man kunde ha charge i berserker så skulle jag vara i berserker alltid. Fast jag håller med till attack. men det kan man i lvl 30 lär man sig en charge till berserker som kostar 10 rage tror jag (du kan även använda den i fight till skillnad från den vanliga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 charge som tar rage? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Bättre än Charge om man har rage http://www.thottbot.com/?sp=20252 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg