spy2 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 hur monga spel har ni jag bara undrar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag har 11 spel. Dock så har jag sålt in en del... Har nog haft 20. Köper inte spel för att ha så många som möjligt... Man kan ju inte spela 50 spel samtidigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Har bara 2 st. spel till GC. Tycker inte det finns så värst bra spel till GC. EDIT:Skrev inte vilka jag hade... Mario Kart:Double Dash! och Pro Rally, fick med båda två när jag köpte det. Spelar aldrig på det nu för tiden. Redigerat 12 Maj 2006 av Impulze^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 tio spel! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 16 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 massor :P men mella 15-20 har jag nog, har inte melee, har dock lånat det av en kompis i snart 1.5 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 massor :P men mella 15-20 har jag nog, har inte melee, har dock lånat det av en kompis i snart 1.5 år Jag har BF1942 som jag har lånat av kompisen i 2 år :P. Har ca 12-16 spel, ska dock sälja 7 st för att få lite pengar till DS Lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 JAG har fyra spel hitills: pokemon colosseum<----soppigaste spel som finns knock out king 2002 mario kart double dash zelda collectors edition jag brukar inte köra så mycket gc men jag e as sugen på soul caliburII och metroid prime 2 som jag tänker köpa.när jag har tillräktigt med pengar. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag har 6 spel: SSX 3 <--------------- BÄST!!!!!!! F-zero GX <------------- SÄMST! SSBM MKDD Golden eye rogue agent <----------- BRA!!!!!! The Sims Bustin' out <---------------- Sådär.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) Hur kan du tycka illa om F-Zero GX?? det har ju allt och äger alla andra. Ska skriva alla mina, om jag kommer ihåg allt: - Super Mario Sunshine - Mario Party 4 - Mario Party 5 - Mario Party 6 - Mario Party 7 - Mario Kart: Double Dash!! - Mario Power Tennis - Mario Golf: Toadstool Tour - Mario Superstar Baseball - Mario Smash Football - Super Smash Bros Melee - Luigi's Mansion - Wario Ware, Inc.: Mega Party Game$! - Wario World - Paper Mario: The Thousand-Year Door - Star Fox Adventures - Star Fox Assault - Kirby Air Ride - F-Zero GX - Metroid Prime - Metroid Prime 2: Echoes - Wave Race: Blue Storm - 1080º Avalanche - Final Fantasy: Crystal Chronicles - Fire Emblem: Path of Radiance - The Legend of Zelda: The Wind Waker - The Legend of Zelda: Four Swords Adventures - The Legend of Zelda: Collector's Edition - Soul Calibur II - GoldenEye: Rogue Agent - James Bond 007: Agent Under Fire - James Bond 007: Everything or Nothing - James Bond 007: From Russia With Love - James Bond 007: Nightfire - Geist - Medal of Honor: European Assault - Medal of Honor: Frontline - Medal of Honor: Rising Sun - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader - Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike - Star Wars: Bounty Hunter - Star Wars: The Clone Wars - Resident Evil - Resident Evil 2 - Resident Evil 3: Nemesis - Resident Evil 4 - Resident Evil Code: Veronica X - Resident Evil Zero 49 SPEL Nya Zelda blir mitt 50:de spel! Redigerat 10 Maj 2006 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag har 21 spel:D men jag orkar inte rabla upp alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 14 st här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg