flygon Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 ja e lvl 32 i fishing och ja bara fiskar i karamja, har någon nåt tips i fishing lvl?
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 mitt tips är att sticka från karajama och gå till lumbrigde och ta med flyfishing rod, tinderbox och kanske feathers (finns ju även att skaffa i närheten) ha en WC yxa equippad. sedan fiska där tills du får fullt då tänder du en eld och lagar till fisken on säljer sedan i general store i lumby och håll på så tills lvl 40 sedan fiskar du lobsters i karajama igen.
Gäst Mîhker Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Ganksa bra larath.. Men jag har bättre... Gå till Catherby, där finns en bank bredvid fishingspotsen och en fiske butik! Det är där som det är meningen att man ska fiska så ordentligt som det går.. Fishing guild e ju oxå bra..
igor pompe 555 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 jag är lvl69 och min andra gube är lvl 64 tyker ni att det er bra? :(
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Ganksa bra larath.. Men jag har bättre... Gå till Catherby, där finns en bank bredvid fishingspotsen och en fiske butik! Det är där som det är meningen att man ska fiska så ordentligt som det går.. Fishing guild e ju oxå bra.. Han kanske inte är member?
Sweet Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Köp några k feathers och fly fisha i barbarian village , gå till edgeville för att banka. Fly fishing är snabbare xp än lobsters , så gå inte till karamja när du har 40
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Köp några k feathers och fly fisha i barbarian village , gå till edgeville för att banka. Fly fishing är snabbare xp än lobsters , så gå inte till karamja när du har 40 är det inte bättre i lumby då? nära till gratis fjädrar och man kan sälja i general.
Rekommendera inlägg