Kekko Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 har ni hört det nya punkbandet jordensotur så sjukt bra :) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Har aldrig hört. Gillar inte direkt punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) åhh ett nytt punkband jag ska lydligt gå till skivbutikn och köpa deria skiva om den finns där. Redigerat 9 Maj 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 nää hatar punk och punkare <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Mår illa av sån musik. Det finns för mycket av det. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Punk är inte direkt min smak... Kanske laddar nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Nytt punkband?? Dags att lyssna^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Vanlig punk eller e de typ skatepunk eller punkrock?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Nej tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Mår illa av sån musik. Det finns för mycket av det. :S Världen mår illa av såna som du bläää usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Ok tackar her kommer jag.Blir nog skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.