Gäst Beldur Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Såg ett program om "vit terrorism" igår. Detta är alltså nynazister. Det var en man som skulle göra en dokumentär om detta. Han började i Sverige. Här finns en grupp ungdommar som är med i en grupp som kallar sig Blood and hounor. Skinheads ofc... Dem har konserter där dem spelar nazist musik. Dem sjunger om judar mm... Och jag vet inte hur många gånger dem gjorde Hitler hälsningen... Polisen har stoppat många av deras konserter. Sedan gick dem in i en lägenhet där det var fanor med nazi symbolen på. Dem spelade in musik videos och sålde dem. Dem sa bland annat att alla antirasister skulle dödas. Sen var det inte så mkt mer om Sverige så han åkte till USA. Där var det grupper med nynazizter som skulle träffas. När dem kom ut ropade dem massa slagord åt de svarta. De svarta ropade tillbaka och skrek att dem inte var välkomna i deras stat. Nazisterna skrek "WHITE POWER!" Sedan samlades dem på en scen och en ledare för en grupp började tala om "ett rent amerika" alltså ett Amerika utan svarta och antirasister. Sedan gjorde alla Hitler hälsningen och skrek heil hitler.. Man såg 2 flickor som jag tror var ungefär 9-10 år också skrek det, deras liv är redan förstörda. Sedan åkte mannen som gjorde dokumentären till en gård där dem intervjuade en kvinna. Hon var nazist såklart. Hon pratade om att alla skulle ha "en ren släkt" tillslut. Hon hade 2 barn som var 3-4 år undrar hur deras liv ser ut sedan. Sedan pratade dem med en professor som sa att om detta fortsätter kommer de vita att ha tagit över städer och sånt år 2050. Sedan skulle mannen som gjorde dokumentären åka till Ryssland. Där var det ungdommar som nu vågade göra hitler hälsningen på torget. Man såg också att dem tränade ungdommar i kampsporter där. De hade svarta dräkter och svarta snusnäsdukar. Jag minns inte vad de kallade sig. Det var mer också men detta var det jag kom ihåg orkar inte tänka så mkt.. Rätta mig gjärna. Men vad tycker ni om detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Verkar ju helt sjukt. Fattar inte riktigt hur man kan vara nazze. Men att folk som är under 10 är nazzar är ju helt sjukt. Som du skrev så är nog deras liv ganska förstörda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Rättning: De ville inte döda alla antinazister, bara de är (rena) vita så får de leva. Och jag fattar inte heller hur man kan vara så störd i huvudet satt man går med i nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det är ju USA host host Några måste ju vara körda i huvudet :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det är ju USA host host Några måste ju vara körda i huvudet :gitarr: Jag skulle tro att detta betendet är vanligare i sverige än USA per capita. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Rättning: De ville inte döda alla antinazister, bara de är (rena) vita så får de leva. Och jag fattar inte heller hur man kan vara så störd i huvudet satt man går med i nått sånt De måste vara protestanter också ;) Såg ni på American history X som gick efter det programmet ? Så sjukt bra, och sorglig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Såg ett program om "vit terrorism" igår. Detta är alltså nynazister. Det var en man som skulle göra en dokumentär om detta. Han började i Sverige. Här finns en grupp ungdommar som är med i en grupp som kallar sig Blood and hounor. Skinheads ofc... Dem har konserter där dem spelar nazist musik. Dem sjunger om judar mm... Och jag vet inte hur många gånger dem gjorde Hitler hälsningen... Polisen har stoppat många av deras konserter. Sedan gick dem in i en lägenhet där det var fanor med nazi symbolen på. Dem spelade in musik videos och sålde dem. Dem sa bland annat att alla antirasister skulle dödas. Sen var det inte så mkt mer om Sverige så han åkte till USA. Där var det grupper med nynazizter som skulle träffas. När dem kom ut ropade dem massa slagord åt de svarta. De svarta ropade tillbaka och skrek att dem inte var välkomna i deras stat. Nazisterna skrek "WHITE POWER!" Sedan samlades dem på en scen och en ledare för en grupp började tala om "ett rent amerika" alltså ett Amerika utan svarta och antirasister. Sedan gjorde alla Hitler hälsningen och skrek heil hitler.. Man såg 2 flickor som jag tror var ungefär 9-10 år också skrek det, deras liv är redan förstörda. Sedan åkte mannen som gjorde dokumentären till en gård där dem intervjuade en kvinna. Hon var nazist såklart. Hon pratade om att alla skulle ha "en ren släkt" tillslut. Hon hade 2 barn som var 3-4 år undrar hur deras liv ser ut sedan. Sedan pratade dem med en professor som sa att om detta fortsätter kommer de vita att ha tagit över städer och sånt år 2050. Sedan skulle mannen som gjorde dokumentären åka till Ryssland. Där var det ungdommar som nu vågade göra hitler hälsningen på torget. Man såg också att dem tränade ungdommar i kampsporter där. De hade svarta dräkter och svarta snusnäsdukar. Jag minns inte vad de kallade sig. Det var mer också men detta var det jag kom ihåg orkar inte tänka så mkt.. Rätta mig gjärna. Men vad tycker ni om detta? de flesta av alla nynazister osv vet inte ens varför de htr svarta,judar osv hade de levt på 30 talet hade de nog haft andra åsikter man får hoppas att några sånna aldrig kommer till makten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 [oseriöst] Snart kommer Xade och säger att han är nazist.. xD [/oseriöst] Well, well.. Nazister är j*vla idioter, ja, men man ska respektera människor för vad deras åsikt är, även om den är sjukt befängd och sinnessjuk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 [oseriöst] Snart kommer Xade och säger att han är nazist.. xD [/oseriöst] Hahaha Good one :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Om dom vill dyrka Hitler och hata svarta o.s.v kan man inte göra något åt det (except to nuke'em all) aja Men visst är det lite dumt att inte respektera andra kulturer o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag tycker väl att dom får tycka precis som dom vill när dom är vuxna, men att dra in barn under 16 år är lite grovt. Tycker nog att dom borde arkebuseras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Varför ska man arkebusera folk? Lite onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg