Larath Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Men spelet är rätt stort masso med quest själv sitter jag och har kört men än 300tim!!!! Jag tycker det är värt det på 360 forumet eftersom den fått 10/10 på nästan alla speltidningar och spel hemsidor! I såna fall skulle nog hellre SSB/M/B(kommer ju med Wii) ha ett Subforum finns massa om det och höga betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 inget dåligt ide men nu blir det off-topic så åter till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Men spelet är rätt stort masso med quest själv sitter jag och har kört men än 300tim!!!! Jag tycker det är värt det på 360 forumet eftersom den fått 10/10 på nästan alla speltidningar och spel hemsidor! Bara för att tidningar säger så, behöver det inte vara bra. Jag tycker själv det sög :( Men hur många spelar andra Elder Scrolls än oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.