wilmerx.tk Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Kalla Kårar avsnitt! Vet någon var man kan hitta Kalla Kårar avsnitt? T.ex: Night of the living dummy serien Slappy´s nightmare Bride of the living dummy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 det var en sån med ett spel där två barn bli med i ett psykist mental spel, den var sådär läskigt minns inte var den hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Det avsnittet heter "The haunted house game". På vilken kanal såg du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) jag har för mig att det går på jetix.. Redigerat 24 Maj 2006 av 1-an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Det hette Fox Kids då. ;D Jag har sett den. Bra serie. Kommer dock inte ihåg ett skit. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 me neither :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 sök på google ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Kalla Kårar gick förut på SVT, eller hur? Google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Haha, såg de hos en kompis en gång, det är bra men det där avsnittet var helt sjukt. Dom hade flyttat in i ett nytt hus och då började hunden skälla vid ett skåp, då öppnade en flicka skåpet och det lyste 2 prickar där inne, när familjen kom så var det förståss bara en vanlig tvättsvamp tvättsvamp men den kan röra sig och typ väser lite för sig själv och gurglar omkring, rätt läskigt. Och så var det när hon (fortfarande ensam) hade cyklat så rörde det sig i hjälmen, där låg tvättsvampen!!! dom grävde ner den och nästa dag så hade den tagit sig upp... ajajajaj, vad ont jag har i fingrarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Vad heter avsnittet där några flyger flygplan och då kommer det "monster-snor" som äter alla... sen i slutet kommer det en jätte-insekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Vad heter avsnittet där några flyger flygplan och då kommer det "monster-snor" som äter alla... sen i slutet kommer det en jätte-insekt... Haha, ibland så blir deras idéer lite för mycker. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jag vet... haha! lol! en levande tvättsvamp och monstersnor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.