Rallypack Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag ska starta om nu på crystal och vilket team ska jag ha jag hade ho-oh lugia moltress articuno zapdos mewtwo vad ska jag ha nu inte samma iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 okej här e vad jag tycker feraligr blastoise tyranitar golem kangashan och så tycker jag entei dessa pkm e sköna har själv haft ett liknande team och det var ass bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Tycker du kan ta ett udda team :P eller något som känns bra. Testa nya pokemons som du aldrig haft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Ha Meganium, Dragonite, Gengar, Alakazam, Sandslash (du ska lära den Earthquake), och valfri sista (ska helst vara vatten eller eld typ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 lapras, mew, espeon, umbreon, charizard och mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 hehe blizz ja har haft ett likadant team med alla i 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Tyranitar Snorlax Venomoth Pikachu Politoed och sudowodo dem tycker jag iaf :rolleyes: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 :D hehe blizz ja har haft ett likadant team med alla i 100 :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 REGIICE REGIROCK REGISTEEL LAPRAS CHARIZARD OCH CELEBI ELLER MEW dem tycker jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 REGIICE REGIROCK REGISTEEL LAPRAS CHARIZARD OCH CELEBI ELLER MEW dem tycker jag iaf. vad snackar du om ?????jag menar på crystal är regiice nån ny pokemon på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Suicune Skarmory Alakazam Tyranitar Gengar SNORLAX(Ja, han är värd att skriva i stora. Han är den bästa icke-ubern i spelet med Curse) Till sist, använd inga starters. De är dåliga allihop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Suicune Skarmory Alakazam Tyranitar Gengar SNORLAX(Ja, han är värd att skriva i stora. Han är den bästa icke-ubern i spelet med Curse) Till sist, använd inga starters. De är dåliga allihop. mm dom suger start pokemonen Redigerat 16 Maj 2006 av Blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg