Threeforce Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Var försiktiga när ni skickar E-mail Några vet säkert.Men det har kommit ett nytt virus som gör att man inte kan ladda ner program för att ta bort virus och den är emot alla windows sidor som windowsupdate och sånt bara en varning se upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 När man SKICKAR E-mail eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det är bra att veta mycket bra att veta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 när man SKICKAR mail? jag tror man får det om man öppnar filer som man får... det är en ide jag har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag hörde att den bara angrep Windows 95 och äldre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det måste vara ett gammalt virus jag menar är det någon som har windows 95 :D än eller det beror på hur gammal dator man har ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 De är ju nästan ingen som har 95 och äldre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har XP iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det är la lättare att komma in på 95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Min kompis har 95 :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 windows 95 har inte lika bra lösenordsskydd som windows xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 vi har assbra virusprogram så det gör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.