spy Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 forskaren64 gjorde en sån här tråd förut på nitendo64 nu har jag gjort en på gc så vilket är det värsta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Legend of zelda the wind walker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 av dom jag har spelat är det nog splinter cell, men det är inte dåligt, Nintendo gör sällan dåliga spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Legend of zelda the wind walker Aldrig hört talas om The wind walker :S. The wind waker är iaf bra.Sämsta jag har lirat är nog Final fantasy : Chrystal chronicles. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Legend of zelda the wind walker FF:CC äger ju :P om man bara kommer in i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 mitt värsta är nog pikmin eller pokémon colosseum ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Har inte spelat något sånt där jättedåligt spel, men Sonic Mega Collection var rätt segt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Legend of zelda the wind walker Synd att jag inte orkade komma in i det då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Legend of zelda the wind walker men... Jag tror att han menade det :bah: mitt sämsta spel är star wars 2.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Legend of zelda the wind walker ja, det är synd. Det är skoj när man väl blir lite mäktigare iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Legend of zelda the wind walker Du kanske inte förstod mitt skämt ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 billy hatcher the giant egg är f*n de sämsta spelat nånsin =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg