Gäst roxz Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) när jag ska logga in så komemr det upp något med download update sen så stäng wow ner efeter det så kjommer update upp och sedan downloa upp sn när det är klart så kommer wow upp igen och när jag försöker logga in igen så börjar allt om från början vad är felet<? 100 fm till den som hjälper mig! Redigerat 7 Maj 2006 av .:lol:.
Gäst Elite Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) Den har förmodligen flera updates att installera, låt den ladda ner och uppdatera och tillslut bör det vara klart. Redigerat 7 Maj 2006 av PontarN
Desu Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) lol killen sluta spamma för f*n. du har gort 3 topics om exakt samma ämne. du kunde ha redigerat din första! Redigerat 7 Maj 2006 av girder
isMaNnen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Har du flera användare på datorn? gå in på administatören och uppdatera.. :)
Gäst roxz Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 lol killen sluta spamma för f*n. du har gort 3 topics om exakt samma ämne. du kunde ha redigerat din första! va? vad har jag gjort för fel jag har klarat det själv (min pappa hjälpte mig) snälla anklaga mig inte i form av något som tex,nu ska du fly att betala blabla bla med det ä sant att jag klarade det själv(pappa)
Rekommendera inlägg