Matski Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Vilka här ser på Alias??? Jag gör det och jag rekommenderar det starkt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Nåt har väll sett nåt avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag ser vartenda. Det är Skit koolt. längtar tills på måndag nästa vecka så kommer säsongs 1 sista avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag har sett några och det är väll sådär ska nog börja kolla på det mer nästa sesong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag har sett det ganska många gånger och jg tycker det är bra,men missa det i måndags! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag har sett alla avsnitt och det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Min storasyster ser det hela tiden men jag tycker det är alldeles för overkligt och därför gillar jag det inte! Men för er som gillar det så rekomenderar jag den här filmen! Redigerat 4 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja ser det varje vecka.jättebra :D men visste ni att i nästa säsong är det en svensk som spelar hennes mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Visst donald det är overkligt men.... Det är det som e en av de kul sakerna med serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja ser det varje vecka.jättebra :D men visste ni att i nästa säsong är det en svensk som spelar hennes mamma Hon heter Lena Ohlin eller nåt tror jag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jág tycker att Alias e ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Aaa hon heter lena ohlin och kommer in i serien säsong 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.