min är kvar hmm... skumt... men jättebra
:D :D :D :D
min är kvar hmm... skumt... men jättebra
:D :D :D :D
Den försvinner nog snart...
>Hade tänkt skaffa.. :(
jag kräver Fm tillbaka isf!
Admin ge upp ge tillbaks deras fm.
Det går fortfarrande och byta in då det hela har blivit fördröjt så ny deadline är 11:e juni.
Men om jag vill ha VIP under Juni istället för Maj? Jag ska bort mkt under Maj. Kan inte du ta bort min VIP och sedan får jag den i Juni istället? Tycker föressten att man borde få sina FM tillbaka. Det är ju nästan som att sälja presentkort på CD-skivor och sedan sluta med att sälja CD-skivor.
hmm... Nu är det den 28 Maj 2006 22:30, och jag har fortfarande inte fått mina fm...
missat nåt lr admin?
vafaan admin lr micke lr vem de nu e!mejlet jag fick tillbaka:
Hej!
Det finns ingen användare med e-post adressen [email protected]
Mvh
Micke
DET E JU JAG!
Dåligt.
F*n, kom försent. :(
Edit: Såg den nya deadline, sorry för onödigt inlägg.
kolla så att det är den adressen som står på http://forum.fuska.se/index.php?act=UserCP&CODE=08hmm... Nu är det den 28 Maj 2006 22:30, och jag har fortfarande inte fått mina fm...
missat nåt lr admin?
vafaan admin lr micke lr vem de nu e!mejlet jag fick tillbaka:
Hej!
Det finns ingen användare med e-post adressen [email protected]
Mvh
Micke
DET E JU JAG!
Asså, jag fattar inte riktigt detta...Om man inte byter effekten mot VIP, kommer den ändå tas bort då eller? Vill för f'an har kvar min effekt
"Gör du det inte i tid så kommer du att behålla din namneffekt tillsvidare men dessa kommer att försvinna inom ett par veckor. "
Om du inte byter in effekten blir du av med den utan ersättning inom några veckor.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in