isMaNnen Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Imorgon börjarju E3 mässan..vad längtar ni efter för spel att se trailers på?? Själv längtar jag tills dem första Halo 3 bilderna och trailarna kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Längtar också efter Halo3 trailern. Var inne på Gamereactor ida och kolla priset på PS3. Herregud vad dyrt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vill få lite mer info om Dreamfall: The longest journey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 skulle ej vara dumt om man fick veta om kotor3 är under produktion eller om blizzard funderar på att göra starcraft 2 eller när starcraft ghost kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) skulle ej vara dumt om man fick veta om kotor3 är under produktion eller om blizzard funderar på att göra starcraft 2 eller när starcraft ghost kommer. OffT:Jag läste i senaste numret av SP att Blizzard har lagt ner Starcraft:Ghost. ;) OnT:Skulle hemskt gärna vilja veta mer om Halo 3 än den trailer jag redan har sett och något om Dynasty Warriors till DS. =D EDIT:Glömde att jag vill få reda mer om PS3. ^^ Redigerat 9 Maj 2006 av Impulze^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det är väl Halo 3 som jag vill se bilder på. Jag vet inte så mycket mer spel som kommer att visas men det blir nog ganska många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Frågan är om det är så många som kommer att köpa ps3, om inte många köper dom, så sänker dom nog priserna,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vill väldigt gärna veta mer om Nintendo "Wiihihihi" och Playstation 3. Tror nog attt de kommer att skrapa bort många saker på den så att priset dalar ner på runt 3000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vill väldigt gärna veta mer om Nintendo "Wiihihihi" och Playstation 3. Tror nog attt de kommer att skrapa bort många saker på den så att priset dalar ner på runt 3000 kr. Det tror inte jag. PS3 grafiken imponerade tydligen inte så jättemycket på GR's skribenter. Längtar tills nyheter om wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) PLAYSTAION 3 PLAYSTAION 3 PLAYSTAION 3 OCH INTE DET SUGIGA XBOX 360 DYRT NÄ INTE ALLS MAN FÅT JU MED EN 20 GB HÅRDDISK FRÅN BÖRJAN OCH BLURAY. DET KOSTAR MINDRE ÄN XBOX 360 OM MAN SKA HA DOM SAKERNA TILL XBOX 360. SÅ DYRT ÄR DET INTE. //Varnad/Esca~// Redigerat 10 Maj 2006 av Escaflowne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) PLAYSTAION 3 PLAYSTAION 3 PLAYSTAION 3 OCH INTE DET SUGIGA XBOX 360 DYRT NÄ INTE ALLS MAN FÅT JU MED EN 20 GB HÅRDDISK FRÅN BÖRJAN OCH BLURAY. DET KOSTAR MINDRE ÄN XBOX 360 OM MAN SKA HA DOM SAKERNA TILL XBOX 360. SÅ DYRT ÄR DET INTE. //Det såg förfärligt ut/Esca~// Menar du att 5000-6000 kr inte är dyrt? Redigerat 10 Maj 2006 av Escaflowne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 5000-6000 kr tycker jag är ganska mycket för ett tv-spel men jag kanske köper det eller om en kompis köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.