Energy Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Och det billigaste PS3 är dyrare en Xbox360. @ Impulze^: Vart har du sett trailern till Halo3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Och det billigaste PS3 är dyrare en Xbox360. @ Impulze^: Vart har du sett trailern till Halo3? Min brorsa skickade en trailer till mig. Han hade förmodligen tankat den någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Självklart vill man ju se trailern till Halo3 :D Längtar tills det kommer ut, var ett tag sedan man körde Halo2.. Kanske ska prova på i helgen :P <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Halo 3 eller om det kommer nåt om KotOR 3, Warcraft VI eller Diablo III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 En fråga till alla här, Vad tycker ni om spelet sadness till Wii? Det är ett svartvitt spel som såklart ska utnyttja kontrollen. Tycker det verkar bra, originellt med svartvitt. Bilder finns på IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vill veta om "Teletubbies New Adventures" kommer iår, jag har längtat skit länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Burken, spela (Detta) så länge. Lägg märke till den lilas skrämmande röst Redigerat 9 Maj 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 skulle ej vara dumt om man fick veta om kotor3 är under produktion eller om blizzard funderar på att göra starcraft 2 eller när starcraft ghost kommer. naah Blizzard har sagt att man har skjutit upp det och att framtiden får avgöra om det ska släppas eller ej. Skulle dock vara kul med ett redigt besked så att man vet om man har något att se fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Mer om Nintedo Wii och The legend of Zelda: Phantom Hourglass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det kommer att publiceras fakta om Wii på gamereactor efter 21.00 tyckte jag att jag läste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det kommer att publiceras fakta om Wii på gamereactor efter 21.00 tyckte jag att jag läste IGN har några spel nu. Nytt super mario till WII!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 skulle ej vara dumt om man fick veta om kotor3 är under produktion eller om blizzard funderar på att göra starcraft 2 eller när starcraft ghost kommer. Det var så jag menade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.