gurreb Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Hej. jag har köpt en ny fläkt åt min dator. men nu undrar jag om man ska ha så att den spruttar luften inått eller uttåt ?? ur datorn ??. svara snabt snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Hmmm.. jag vet inte.. det behöver jag också veta.. Redigerat 9 Maj 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 om det är nån som vet så hjäp till. och jag har en fråga till är det svårt att montera vatten kyllning i datorn??. snälla svara snabt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 se nu,.. min sprutar nog utåt, men på vår andra sprutar den inåt, så jag vet inte om det kvittar kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 vart sitter fläkten? jag tro nog den ska blåsa utåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 den sitter bak på chassit, vid gallret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Den ska sitta bak, ja vattenkylning är rätt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Ja, Lidmer det är vanligast att en fläkt tar den varma luften i datorn och blåser den utåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Så fläkten ska blåsa utåt? Bra, för jag har nämligen en gammal fläkt som jag ska byta mot den trasiga i min gamla dator. Redigerat 9 Maj 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 vattenkylning är inte rekommenderat för noviser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 hur e ni så säkra på att den sitter där bak? kan sitta på sidan och i fram på datorn -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) Vattenkylning är grymt, om du har pengar och kunskap till att skaffa det är det verkligen att rekommendera. Om du har tänkt köpa en fläkt så är det väl bättre att du köper en ny och vet att den fungerar bra, än att ta en gammal som lättare går sönder. Fläktar kostar inte över 200 kr :-! Men valet är upp till dig, men om jag vore du skulle jag satsat på en ny. Här har du några läckra fläktar: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ACSL140 http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ACSL140SI (glöm bara inte och kolla mått och andra saker som kan vara bra att veta) Angående fläktarnas position sitter dom väl olika och det beror på chassit. I dom flesta hempc-paketet sitter väl dom oftast där bak och ibland på sidan. Redigerat 10 Maj 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.