sparris Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Hur får man färgkameran ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 kolla på Zelda.com...tryck på windwaker sen på klameran längst ner i högra hörnet...där swer du vad du sak fota Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 om du inte orkar så tror jag det va att man skulle bli "assistent" åt kamera mannen på Windfall och ta tre foron åt honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 vad får man då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 färg kameran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag har tagit 3 kort (dom rätta) å visat dom men inget hände + jag hade me mig en (eld fe eller nåt sånt) som man hämta i forest haven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 har du gett feén till honom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 det ska inte vara en fe det ska vara en eldfluga från forest heven, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 det ska inte vara en fe det ska vara en eldfluga från forest heven, sak samma nästan han/hon fatta vad jag mena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ja jag hade eldfeen men inget hände men när jag varvade spelet så fick jag picto box deluxe om jag tryckte paus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 det är det alltid när man Varvat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 de är bra då kan man ta legendary pictograhps till skulptören i forest haven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg