DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag vet inte hur man använder tingle tuner måste man ha gameboy till det å sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 japp det måste man och man får en hjärt bit om man klarar att åka hela vägen med deku leaf vid dragon roost island nånstans i närheten vid den ön men inte på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man måste ha gameboy advance och en gc-gba sladd för att kunna använda den och det har jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man måste ha gameboy advance och en gc-gba sladd för att kunna använda den och det har jag :D också måste man rädda Tingle för att få Tingle Tuner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 mm..jag me... men får jag fråga en sak...om man är vid forest haven och har ramlat ner vid vattenfallet så man kommer till kanten av en liten avsats...därifrån ska man gå upp till kanten och man kan använda Grappling hook och sen åka in i vattenfallet...där finns ett rum...vad ska man göra där...asså vad finns där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 det kommer inte i använding från längre fram i spelet. När man ska hitta makar väktaren av wind tempel så gömmer han sig därinne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 det kommer inte i använding från längre fram i spelet. När man ska hitta makar väktaren av wind tempel så gömmer han sig därinne! okej...tack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Kan jag hjälpa nån mer?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Inga sådanna här trådar tack. Behöver någon hjälp så är det bättre om de skapar en tråd och någon svarar på denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg