VirreN Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vet nån vart Hellikoptern finns...eller flygplanet...snälla ge en bra beskrivning om vart dom e...Tack I För Skott :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det finns många helikoptrar och DODO finns på flygplatsen annars så gå in här www.gtaportal.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 vilken helikopter menar du?och till Bloko:Dodon finns inte på flygplatsen utan bakom filmstudion!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 hur mycke kostar de å köpa filmstudion?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 60tusen militärhelikoptern är den bästa men för att kunna ta den måste du ha klarat spelet och ha poliskläder på dig. Militärhelikopern finns på militärbasen vid flygplatsen och poliskläder finns på polisstationen nära malibu club Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Min kompis är rätt bra på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag med jag tjänade 16000000på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag har inte klarat hela spelet för att det e ganska jobbigt och svårt. Men jag vet vart det finns en helikopter, den är bakom ett hus i ett ställe omringat med plankor brevid pizza butiken, men du måste ha klarat lite långt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 det finns en karta över alla helikoptrar på http://www.gtaportal.com/?p=gtavchelis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duwan_x3 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag kan inte hitta seasparowen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Vet nån vart planet finns???(DETALJERAT) Tackar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) sea sparrowen är inte någon flygplan utan det är en helikopter som man kan landa på vatten med, men man får den bara om man har hittat 80 gömda packet!då kan man hitta den bakom herrgården!men det finns en flygplan som heter skimmer men man måste köpa filmstudion för 70 000$ och klara dem två första uppdragen! ;) Redigerat 18 Februari 2004 av GTA 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg