Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag fick en virus i min data den heter bloodhond något... men kan inte hittar den i datan ...vad gör den?? Min KORKADE norton antivirus kan inte laga den för jag måste betala annars gör den inget!!!Hjäp brådskande!!! :unsure: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 vet du exakt vad viruset gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) Fixa nåt annat antivirus program. Eller ad-aware. Sök på info om den på http://www.symantec.com tror jag det var. Redigerat 10 Maj 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Skaffa AVG FE ;) tror det kan ta bort det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 vad är det? länken???? ahh jag vet inte vad den gör kanske den inte är aktiverat än men men tänk om den ahh gör nåt hemsk kan ni veta om jag ska göra nåt som att ladda ner en annan antivirus?ska jag tar bort min gamla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Nej... du ska ha som mig... Antivir XP AD-aware 6 fix welch fix blast:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) Om det nu är ett virus, ladda ner Nod32 från Downloads.com, är det något spyware, sök bara i samma hemsida efter det. ;) Redigerat 10 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag har tagit reda på lite info om vruset Det står:BLoodhound.EXploit.56 och så står det i min norton antivirus logg så här:lagning misslyckad sen så står det på en till bloodhound åtkomst nekad ! betyder det att den har attackerad datan men viruset bloackades men finns i datan eller så betyder det att viruset är borta men filen den ifekterade kunde inte lagas men viruset är borta???? snälla svar!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Men, läs mitt inlägg då ! Ifall Norton inte funkar, ladda ner Nod32 från Downloads.com ! Viruset finns säkert kvar i datan, med tanke på att lagningen misslyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 avinstallera din msn plus!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 har ingen msn plus och om jag tar bort norton anitvirus är jag rädd att jag bli 100%attackerad av viruset!!!Jag vill veta vad det betyder med lagning misslyckad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 bara fixa ett annat virus program, sök upp skiten och ta bort det. antingen AVG, ad-aware eller ngt. och använd google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.