Hoppa till innehåll

Pengar?

Rekommendera inlägg

skaffa skinning.. då på lvl 37 ungefär ska du skinna gorillor ( lvl 37-38) i STV och då får man typ heavy leather varje gång.. :) ibland thick leather.. heavy leather kan du sälja 1 stack(10st) för 1g! och thick leather 1 guld och 20 s per stack! :)

har HÖRT det nu, du needar inte säga det igen bara för å fixa fuska mynt -.-....sen skrev jag me CAPS för att svara på hans caps comment.."stor bokstav"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffa skinning.. då på lvl 37 ungefär ska du skinna gorillor ( lvl 37-38) i STV och då får man typ heavy leather varje gång.. :) ibland thick leather.. heavy leather kan du sälja 1 stack(10st) för 1g! och thick leather 1 guld och 20 s per stack! :)

Förlåt mig, o store mästare. Det ska aldrig ske igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså orka..(ddduuuuhh)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.....yup ^^, Asså jag har tillräckligt me erfarenhet av WoW , Har lirat det länge har provat på nästan alla Classes och kan mycket om de bara... Du då , om man får fråga...Vad har du gjort som har gett dig så mycket erfarenhet.. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.....yup ^^, Asså jag har tillräckligt me erfarenhet av WoW , Har lirat det länge har provat på nästan alla Classes och kan mycket om de bara... Du då , om man får fråga...Vad har du gjort som har gett dig så mycket erfarenhet.. -.-

Full MC, Onyxia, ZG, Aq 20 till sista bossen -.-, Razorgore och Vael i BWL. Hyffsad erfarenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Du där, nallen var det va? två daggers i sm arm i en kista, vadå kan? du måste haft en väldig tur som får det, med tanke på att det ofta är låg chans att få blåa saker (ca 0.1% på vanliga mobs, osäker på kistor, kanske en bit högre, men TVÅ BLÅA?)=/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...