Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 skaffa skinning.. då på lvl 37 ungefär ska du skinna gorillor ( lvl 37-38) i STV och då får man typ heavy leather varje gång.. :) ibland thick leather.. heavy leather kan du sälja 1 stack(10st) för 1g! och thick leather 1 guld och 20 s per stack! :) har HÖRT det nu, du needar inte säga det igen bara för å fixa fuska mynt -.-....sen skrev jag me CAPS för att svara på hans caps comment.."stor bokstav" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 skaffa skinning.. då på lvl 37 ungefär ska du skinna gorillor ( lvl 37-38) i STV och då får man typ heavy leather varje gång.. :) ibland thick leather.. heavy leather kan du sälja 1 stack(10st) för 1g! och thick leather 1 guld och 20 s per stack! :) Förlåt mig, o store mästare. Det ska aldrig ske igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 skaffa skinning.. då på lvl 37 ungefär ska du skinna gorillor ( lvl 37-38) i STV och då får man typ heavy leather varje gång.. :) ibland thick leather.. heavy leather kan du sälja 1 stack(10st) för 1g! och thick leather 1 guld och 20 s per stack! :) Asså orka..(ddduuuuhh) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Vad har du för erfarenhet i WoW då Nallen? Soloat WC alldeles själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 .....yup ^^, Asså jag har tillräckligt me erfarenhet av WoW , Har lirat det länge har provat på nästan alla Classes och kan mycket om de bara... Du då , om man får fråga...Vad har du gjort som har gett dig så mycket erfarenhet.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 .....yup ^^, Asså jag har tillräckligt me erfarenhet av WoW , Har lirat det länge har provat på nästan alla Classes och kan mycket om de bara... Du då , om man får fråga...Vad har du gjort som har gett dig så mycket erfarenhet.. -.- Full MC, Onyxia, ZG, Aq 20 till sista bossen -.-, Razorgore och Vael i BWL. Hyffsad erfarenhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 hehe har inte så mycket erfarenhet hehe har bara kompisar med det men tack för alla svar :D Nu ska jag bli rik som tusen :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Du där, nallen var det va? två daggers i sm arm i en kista, vadå kan? du måste haft en väldig tur som får det, med tanke på att det ofta är låg chans att få blåa saker (ca 0.1% på vanliga mobs, osäker på kistor, kanske en bit högre, men TVÅ BLÅA?)=/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag är en lvl 32 undead rogue (33 om 1000xp) som har 70g. jag skaffade det genom att göra sfk ganska mycket. hittade Night Reaver och masser med blåa saker. tjänade typ 50g på det. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg