Hunted Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag har nyss köpt 360 men jag kopplar in det som instruktionerna säger men när jag sätter på 360 och lägger in DoA4 då kommer det efter ett tag att man ska trycka start men det går inte. OBS: jag har satt på den trådlöra kontrollen så att den är ikopplad men funkar inte ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) Se till så du har batterier i. Om du har det så tryck på en liten knapp på konstrollen, som sitter ovanför krysset, (meny-knappen), till vänster. När du precis har tryckt på den så trycker du på en liten knapp på Xbox 360 konsollen, som sitter höger om "Memory Unit B". [Om detta inte funkar så skicka ett mejl till mig] ;) Redigerat 28 Maj 2006 av Guffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeeqor Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Du får ju ta över till 60HZ på settings!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Du går in på XBOX dashboard (om du inte har något spel inne i xboxet och sätter på den så kommer du dit atomatiskt) 1.Gå in på system 2.välj console settings 3.välj display 4.välj PAL settings 5.byt till PAL-60 spara inställningarna och nu kan du spela :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.