Manga Master Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Hej vet ni om man kan titta på dragonball på tv?(spelar ingen roll om det är på kabel-tv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Inte vad jag vet. Bara att köpa på DVD och VHS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Aaa... Det finns att köpa hela serien på webhallen.com (från och med att mirai trunks kommer med tills slutet av boo saga) alla DBGT titlar finns där oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Tror att det ska komma på Cartoon Network annars så får man väll köpa på DVD och VHS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Dom svenska rösterna är ju mobbade men de finns db på utländska kanaler :D typ om du har canal digital kan du titta på DR1 där brukar dom visa dragonball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Dom svenska rösterna är ju mobbade men de finns db på utländska kanaler :D typ om du har canal digital kan du titta på DR1 där brukar dom visa dragonball Tack för tipset! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ska titta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Dom svenska rösterna är ju mobbade men de finns db på utländska kanaler :D typ om du har canal digital kan du titta på DR1 där brukar dom visa dragonball Ja håller med... Min bror har köpt en dbz film typ det stora slaget (dålig) där han tittade med svenska röster... det sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Dragonball z har visats på finska kanalerna en gång. nu har de slutat. har ni dragonball z-kampen mot garlic jr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag såg en del i danmark... Jag ska nog köpa en Db film fast det ska vara i GT eller Z vid Boos eller Cells saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 det är dåligt att det bara finns två på svenska och att det är dåliga röster som ni säjer. kan dom inte hitta andra röster och fixa fler på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag tycker dom kan fixa lite grymmare röster eller svenskt text på filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.