sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 rösterna på svenska är as mobbade för te x kuririns röst spelas in av en tjej +alla andra röster är as fula!!!!! Citera
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jag andvänder alltid japanskt språk när jag ser på filmen....... Med svenskt text........ Citera
Rullis Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Har sett 2 filmer,1 när en ville byta Kropp med Goku och 1 när Radtiz planterar ett jätte-träd.. Citera
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Jag har också sett båda man har bara en..... Jag tycker att Ensam är stark är bäst utav dem två..... Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Dom svenska rösterna är ju mobbade men de finns db på utländska kanaler :D typ om du har canal digital kan du titta på DR1 där brukar dom visa dragonball a svenska rösterna är mobbade särskilt kuririns hahahaha han har ju tjej röst. Jag kollar på dragonball i Mangas Cartoonnetwork engelsk/amerikanskt kollar inte så mycket nu missar typ alla delar Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Dragonball z - det stora slaget e 3:an och desutom är det inte raditz som planterar trädet! det e turles. raditz har mycket tjockare hår än turles. om ni inte tror mej så gå in på http://dragonballz.com och kolla! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.