sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 rösterna på svenska är as mobbade för te x kuririns röst spelas in av en tjej +alla andra röster är as fula!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag andvänder alltid japanskt språk när jag ser på filmen....... Med svenskt text........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Har sett 2 filmer,1 när en ville byta Kropp med Goku och 1 när Radtiz planterar ett jätte-träd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 har sett båda hos min kompis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag har också sett båda man har bara en..... Jag tycker att Ensam är stark är bäst utav dem två..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Dom svenska rösterna är ju mobbade men de finns db på utländska kanaler :D typ om du har canal digital kan du titta på DR1 där brukar dom visa dragonball a svenska rösterna är mobbade särskilt kuririns hahahaha han har ju tjej röst. Jag kollar på dragonball i Mangas Cartoonnetwork engelsk/amerikanskt kollar inte så mycket nu missar typ alla delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 har inte sett nån film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Dragonball z - det stora slaget e 3:an och desutom är det inte raditz som planterar trädet! det e turles. raditz har mycket tjockare hår än turles. om ni inte tror mej så gå in på http://dragonballz.com och kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.